casualtie Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har tenkt å kjøpe meg ny pc. I den anledning vil jeg gå for en barebone løsning. Jeg har ikke bestemt meg for et bestemt oppsett enda, og lurer svært på hvilken CPU jeg bør gå for. Maskina skal brukes mest til multimedia, meget sjeldent spilling. Er også litt i tvil om jeg skal gå for en 64bits. Hvilke kriterier bør jeg egentlig sette til en CPU etter det jeg har fortalt maskina skal brukes til? Tenkte en vending på denne. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 socket 775 støtter de nyeste p4 prossesorene og er kanskje mer fremtidsrettet.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 På 775 har du jo DDR2 og PCI-express. Kanskje vente til det kommer EM64T prosessorer? hvis du ikke har det alt for travelt da, hvis du skal kjøpe nå tror jeg nok 775 er det beste Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 som sagt, vent på EM64T cpuene hvis du ikke har det travelt! Lenke til kommentar
casualtie Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har det ikke travelt nei. Når kommer dissse EM64T cpu'ene egentlig? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg