Peppep Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Heihei I og med at bokkilden.no leverer gratis ut januar, tenkte jeg at jeg skulle gå til anskaffelse av litt treningslitteratur. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe Vurderer Arnold-leksikonet, som jeg har hørt skal være bra. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette, og eventuelt anbefale noe annet som kan være nyttig å ha i hyllen? Hadde ikke skadet om det er på norsk, men det er ikke nødvendig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Arnold har flere nyttige bøker, og jeg vurderer selv å gå til anskaffelse av det leksikonet! Lenke til kommentar
KyniskSkepsis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heihei I og med at bokkilden.no leverer gratis ut januar, tenkte jeg at jeg skulle gå til anskaffelse av litt treningslitteratur. Problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg skal kjøpe Vurderer Arnold-leksikonet, som jeg har hørt skal være bra. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette, og eventuelt anbefale noe annet som kan være nyttig å ha i hyllen? Hadde ikke skadet om det er på norsk, men det er ikke nødvendig. 3593701[/snapback] Anbefaler Strengt Training Anatomy av Frederic Delavier på det sterkeste, utrolig bra bok Viser mange forskjellige øvelser på en unaturlig bra måte; 6/6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå