Gå til innhold

Ny pc; ddr II, PCIe osv

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg skulle gjerne hatt noen innblikk på en pc jeg har satt sammen og il gjerne vite om dette er et bra kjøp...?

Maskinvare:

-hovedkort: Abit AA8XE Hovedkort for S775 (LINK)

-CPU: ntel Pentium 4 550 3.4 GHz Boxed (LINK)

-Ram/minne: Crucial DDR2 BallistiX PC4200 512MB CL3 Unbuffered,1.9V,64Megx64,240pin, 533mhz (LINK)

-Skjermkort: PowerColor Radeon X800 256MB GDDR3 PCI-E PCI Express, 2xDVI/ViVo, Retail (LINK)

-Harddisker: 2 stk Maxtor DiamondMax 10 200GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NCQ (LINK)

Vil dette bli et bra system? er socket 775 fremtidsrettet? skal også kjøpe ny vifte til cpu, evnt vannkjøling :thumbup:

Endret av LgitechDInovo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser bra ut det. Tipper komplett bare venter på å selge ut 550 CPU ene før de tar inn 550J, så kjøp 550 du så få jeg kanskje J versjonen :yes:

Det eneste jeg har noe å sette fingeren på er vel harddiskene. Ville vel heller ha gått for Seagate eller Western Digital. WD er litt billigere, men Seagate har samme hastighet og er stillere enn WD. Disse er også slått bedre ann i tester enn Maxtor har gjort. Men sikkert ikke noe dårlig valg.

Når det gjelder fremtids settet så er du helt på rett spor. Samme grunn til at jeg straks kjøper ett Intelsystem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...