theobal Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Da prøver jeg sannelig igjen. Hvordan kunne vel jeg vite at det ble slikt rabalder av dette.... Er det noen som vet om Fruity Loops finnes på mac? Selvfølgelig skal dette IKKE være en cracket versjon, da jeg selvfølgelig ønsker å kjøpe programvaren!! Theobal Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Første treff på Google viser at Fruity Loops ikke finnes til Mac. Bruk heller Reason. 8) Lenke til kommentar
theobal Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det har jeg funnet ut, det var derfor heg spør i et sånt forum da vettu:) Lenke til kommentar
Mortalfrog Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 jeg er ute etter noe av det samme... har prøvd fruityloops til pc, og likte det meget godt, for jeg har ikke noe keyboard som jeg kan spille musikk med, så jeg trenger et slags... sånn greie hvor du "tegner" musikken... jeg prøvde reason demoen, men kunne ikke forstå halvparten av det... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Reason har selvsagt en pianoroll man kan bruke til å tegne notene og beatet. Jeg bruker dette selv hele tiden siden jeg ikke gidder å bruke keyboardet mitt. Velger man Edit mode, som man finner øverst i høyre hjørne i sequenceren (ikke racket), så dukker dette opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå