Gå til innhold

Er noen DVD-ROM'er bedre til å lese enn andre?


FVH

Anbefalte innlegg

Jeg har drevet og kjøpt DVD-R med konserter på eBay. Jeg har enLG DVD-rom og en NEC 3500 brenner. Jeg har sett denne DVD'en et par ganger, og så går det ikke an å se dem mer. Og Stand-alone DVD-brenneren i anlegget vil ikke lese den engang. Finnes det DVD-spillere/brennere som tåler bedre dårlige brenninger enn andre, og som ikke er så "finspist"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Tidlig oppe? Eller ikke kommet deg i seng ennå, som meg?

 

Jeg bruker DVD-R for at jeg skal kunne kjøre dem i spilleren min i stua. Må jo kjøpe Philips(?) for å kjøre DVD+R, og Philips er jeg ikke noe glad i...

 

Tenkte jeg kunne tømme innholdet i disse skadede DVD-R'ene inn på HD, men får bare opp feilmeldinger, så da er de kanskje i realiteten verdiløse?

Lenke til kommentar

Det eneste maaten jeg kan tenke meg aa fikse et slikt problem paa er aa "spinne-ned" DVD-drevet. Jeg hadde selv lignende problem, men da jeg skulle lese plata fra svogerens problem saa funket det. Bruke et program alla Cacheman, vet ikke om Nero ogsaa har lignende program som du kan spinne ned med?

 

Han har en en gammel Sony Cd-rom (ikke DVD), enten er det at dagens DVD/CD-rom automatisk spinner opp i hoy hastighet og ikke klarer aa lese alle plater, eller saa er det at noen merker ikke er saa bra paa daarlige plater. Jeg ha forresten TDK DVD brenner.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...