Innos Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Er det en feil eller er det noe sånn at du kan ha 2 men så bytter du skjermkort, f.eks et geforce6800 ultra og et x850xt elns? Forstår ikke en døyt, sikkert en feil? edit: Trodde liksom dete bare gjaldt SLI utgavene jeg. Endret 30. januar 2005 av hba Lenke til kommentar
arokh Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er spørsmålet her egentlig? Lenke til kommentar
wotg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skriv Norsk så kanskje vi skjønner hva du prøver å si! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hai! skjønner ikke helt spørsmålet, men her er et skudd i mørket... med nForce4 SLI brikkesett kan du kjøre to identiske skjermkort av Geforce6... PCIe. du kan fint bruke ett ATI X850XT PCIe, men ikke kjøre to slike i SLI på nForce4. GeForce6... PCIe bruker en "bro" mellom kortene. Etter det jeg har forstått kommer ikke ATI til å bruke denne måten på deres kort. ATI kommer med et tilsvarende brikkesett som støtter SLI for deres egne skjermkort. correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hai! skjønner ikke helt spørsmålet, men her er et skudd i mørket... med nForce4 SLI brikkesett kan du kjøre to identiske skjermkort av Geforce6... PCIe. du kan fint bruke ett ATI X850XT PCIe, men ikke kjøre to slike i SLI på nForce4. GeForce6... PCIe bruker en "bro" mellom kortene. Etter det jeg har forstått kommer ikke ATI til å bruke denne måten på deres kort. ATI kommer med et tilsvarende brikkesett som støtter SLI for deres egne skjermkort. correct me if I'm wrong. nesten, det skal hete noe annet. bortsett fra det blir det vel rimelig likt Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hehe, ja, har jobbet natta. ATI sitt svar på SLI heter AMR litt stoff om AMR hvis det var noe annet trådstarter mente så er det en artikkel her. Endret 30. januar 2005 av Fenriz Lenke til kommentar
Innos Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Glemte link som vanlig, dette kortet jeg siktet til. Den artikkelen var svar på spørsmålet mitt, takker. Og skrev mye tydeligere en utrolig mange andre gjør, så slutt å klag, hvis jeg hadde lagt til linken så hadde det vært helt ok skrevet! Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 hba Skrevet 30/01/2005 : 17:57 Glemte link som vanlig, dette kortet jeg siktet til. Den artikkelen var svar på spørsmålet mitt, takker. bare hyggelig! blir gøy å se en test av ATIs AMR chipsett og om det blir bedre enn SLI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå