CIH Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei, jeg lurte på om noen ville sette sammen et vannkjølings system for meg, jeg er ennda usikker på om jeg vil gå for vannkjøling...men ettersom jeg skal snart gi meg løs på mitt nye lian li kabinett så tenkte jeg at jeg kansje måtte ha vannkjøling i samme slengen? Hardware jeg kommer til å bruke kommer jeg til å kjøpe nytt...mest sannsynlig at det blir Hk socket 939 med fx prosessor (ennda usikker) med ati skjermkort. håper noen kan hjelpe. er ute etter et bra oppsett,penger er ikke så stort problem så lenge det ikke blir en sinnsyk pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Her er det noen ferdige løsninger til helt ok pris Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dette settet, denne vannblokka, (Det ferdige settet har id 3/8" så du må ha overgang, står under hva du trenger) også ett par cm/m slange. Lenke til kommentar
CIH Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Takk for svar, så det er dette som er bara utstyr når det kommer til vannkjøling? Og er det værdt å installere vannkjøling? blir det ca stille? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det blir nok veldig stille, under 12db, sannsynlivis, og det er knapt hørbart. Om det er verdt det er det vel sikkert du som vet best, det er ikke vi som skal leve med det Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Her er det noen ferdige løsninger til helt ok pris Jeg kan ikke si jeg syns de prisene var helt ok. Dette er jo muligens fordi det er extrem-kits. Men du får Thermaltake Bigwater kittet og ekstra kjøleblokk for grafikkortet, hos www.psdata.no for ca 1000kr. Dette gjør 21dB på max hastighet. Ganske stille. De har også en del tøft ekstrautstyr til dette kittet. Pass på at det evt er kompatibelt med hardwaren din, da! Endret 31. januar 2005 av Vt-iversen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Her er det noen ferdige løsninger til helt ok pris Jeg kan ikke si jeg syns de prisene var helt ok. Dette er jo muligens fordi det er extrem-kits. Men du får Thermaltake Bigwater kittet og ekstra kjøleblokk for grafikkortet, hos www.psdata.no for ca 1000kr. Dette gjør 21dB på max hastighet. Ganske stille. De har også en del tøft ekstrautstyr til dette kittet. Pass på at det evt er kompatibelt med hardwaren din, da! Vel, skal du bare "bytte" ut luft med vann og ikke klokke noe særlig er TT BW settet helt ok men når du først kjøper en vann løsning er det greit å ha denne OC muligheten. 3000kr for alt sammen minus vifte er helt greit. Mist settet blir dyrere med gpu og chipsett blokk Lenke til kommentar
CIH Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Polarflo sine crome blokker ser kule ut...mulig jeg velger den der pakka til 4000 denne pakka har vel allt går jeg ut i fra,utenom vifter da. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Her er en test viss du ikke har lest den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå