Tommyd Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Har kjøpt nytt hovedkort, og vil gjerne koble til 2 eller 3 kabinettvifter av typen enermax (den rosa stillegående typen). Men det ser ut til at det ikke er nok uttak på kortet til å få satt på disse viftene, finnes det noen spesielle kort eller noe slikt som gjør at jeg kan å brukt disse vftene også? Hovedkortet er av typen: MSI kt3 Ultra-aru Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Kjøp adaptere. Så plugger du dem rett i strømuttaket på PSU. Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Hvor kan jeg få tak i det da? Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Microplex. Kan koble det til selv også. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Det følger med adaptere i esken til enermax viften. Bruk denne og koble viftene til strømforsyningen. Dersom ikke viftene dine kom i en eske som også inkluderte denne adapteren er det greit å vite hvor du har kjøpt viftene slik at andre ikke handler på samme plassen :smile: Lenke til kommentar
Tommyd Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 DET er hva jeg kaller et BRA svar.. Har ikke fått vftene enda skjønner du, så jeg skal se etter når jeg får dem.. Takk skal du ha.. Lenke til kommentar
FBEN Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Bruk ledig kontakt på strømforsyningen, svjv så følger det med 3pin til 4pin overgang med Enermax viftene. Det finnes 3pin splittere, men bruk helst bare en vifte pr. kontakt på hovedkortet, siden de kontaktene ikke er beregnet på at du kopler til masse strømslukende vifter. Står antagelig i manualen hvor mye strøm du kan trekke fra hver kontakt. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 jeg hadde 5 80mm enermax og 1 120mm vifte på 1 utak fra strømforsyninga funka helt fint :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå