fomlepung Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har skaffet meg to 19" CRT skjermer, og den ivrige AO spilleren jeg er, så kunne jeg tenkt meg å hatt AO vinduet gående på primær skjermen, mens jeg kunne ha brukt sekundær skjermen til webbrowsere, MSN, Ventrilo.. ja kort og godt alle andre applikasjoner uten om AO. Problemet jeg opplever, er at jeg greier å starte AO men spill vinduet er helt svart.. ingen grafikk what so ever. Jeg hører musikken og alt, men bildet er som sagt helt svart. Har prøvd å flytte vinduet over på begge skjermene... like svart uansett hvilken skjerm jeg er på. Det er som om skjermdriverne ikke vet å bruke 3D chip'en på gfx kortet eller noe i den grad. Setter jeg windows til kun å bruke en skjerm eller clone, så fungerer AO helt normalt. Jeg har en kompis som kjører med en slik konfigrasjon (dual view/Independent mode), men da med et ATI X800 kort. Jeg for min del har et Asus GeForce FX 5800 skjermkort med de nyeste Nvidia driverne. Noen som har noen formening om hva som er feil her, eller om det finnes ekstra programvare som kan løse problemet? Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Flere som har dette problemet... prøv å kjøre AO i vindumodus, ikke fullsjkjerm (hvis du ikke gjør det allerede). Hvis det ikke hjelper, vet jeg ikke helt. Funker lekkert med to skjermer på mitt R9800. Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg kjører i windowed mode. Fikk faktisk til å kjøre AO på den ene skjermen... men selvfølgelig på feil skjerm! ATI driverne er mye mer brukervennlige enn hva Nvidia har. Lenke til kommentar
Protac Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hadde problemet tidligere i dag. Virker bare som den skjermen du starter AO på må være primary (både med "use this as primary monitor" og der du velger display på toppen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå