jerrry Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 I går ble plutselig skjermen på Pc`n svart med følgende tekst: boot failure , insert boot discette in a: Jeg måtte bare slå av pc`n da jeg ikke har peiling på data. I dag slo jeg den på og da virket den som den skulle. Kan noen svare meg på hva som var galt? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 skjekk at ledningen til hard disken står skikkelig i, kan være den har falt litt ut Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Pekeren i BIOS fannt ikke Windows på hardisken. Trolig et varsel om at hardisken vil takke for seg snart. Tiltak: Kopiere alle filer som du ikke vil miste inn på andre hardisker, CD-er eller lignende. Lenke til kommentar
jerrry Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Takker igjen for den opplysningen, jeg har skjønt at det er noe på gang med hardisken den låter fælt nå det er derfor jeg skal kjøpe meg en ny en. det er en gammel harddisk på 6 gb. det er på tide å kaste både den og resten på dynga. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du har opplevd et av naturens vidundre; En PC som ikke fungerer helt som den skal. Forslaget til sveinsel virker fornuftig. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg