Gå til innhold

ønsker å gå ned i vekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tusen takk for alle svar :thumbup:

jeg har trent og løpt før, så jeg har ikke noe problem med det. det blir spennende å se denne uka nå, skal kutte ut sukker og brus helt. Skal begynne lett nå, gå en time eller to hver dag i begynnelsen.

og ja, har mp3 spiller :thumbup:

mvh Jonki

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice :)

mye sunnere med jucier ja! men husk at kalpri innholdet er omtrent det samme som brus...

Og husk at syrlig juice skader nyrene og tennene i lengden.

Lenke til kommentar
notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice :)

mye sunnere med jucier ja! men husk at kalpri innholdet er omtrent det samme som brus...

Og husk at syrlig juice skader nyrene og tennene i lengden.

notert! skader ikke med et godt kaldt glass med vann heller :)

Lenke til kommentar

Du bure kutte ut Juice, nektar, brus og saft. I juice for eksempel er det like mye sukker som i brus. Vist du skal forbrenne fett må du hvertfall gå 2 timer eller jogge 35 min for at du skal bruke opp glykoselageret og forbrenne fett i tillegg.

Endret av AMD-GNom
Lenke til kommentar

gå, jogging, løpe, sykle er ting soim forbrenner fett bra.

det er også et triks å ikke få i deg mat etter den tida på døgnet du har helt sluttet å bevege deg, si f.eks at du sitter på ræva foran pc'en fra f.eks. klokka 9 så forbrenner du nesten ikke fett på den tida, så hvis du da ikke eter etter den tida så skal det nok hjelpe deg godt på vei :thumbup:

håper noen skjønte det :dontgetit:

Lenke til kommentar
Du bure kutte ut Juice, nektar, brus og saft. I juice for eksempel er det like mye sukker som i brus. Vist du skal forbrenne fett må du hvertfall gå 2 timer eller jogge 35 min for at du skal bruke opp glykoselageret og forbrenne fett i tillegg.

Meierienes juice er det vel ikke sukker i ? Samtidig smaker det bedre enn alle andre.

Lenke til kommentar

å jogge (evt. gå) , svømme og trene bringer deg et godt stykke på veien. Hvis du i tilleg kutter kosten som også hjelper veldig går du nok ned heftig til sommeren. Men det viktigste her er å fortsette. Hvis det ikke vises resultater må du bare jobbe enda hardere, presse deg selv enda litt til. IKKE GI OPP!!

Lenke til kommentar
Idag spiste eg noen knekke brød med skinke istedenfor god brød fra pasta sentral. Var grusomt men det er noe eg må bli vant til. :cry:

Hmm, er da stor forskjell mellom ulike typer knekkebrød. Selv synes jeg at Wasa sine havre-knekkebrød er knall, med f.eks. ost og skinke på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...