M`kululu Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 kan nok være en fordel å begynne med styrketrenig samtidig, og gå eller sykle 30 min + etter styrketreningen. å begynne å jogge uten treningsbakgrunn på 140kg er å be om skader, gå i starten, ta det sakte! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 (endret) tusen takk for alle svar jeg har trent og løpt før, så jeg har ikke noe problem med det. det blir spennende å se denne uka nå, skal kutte ut sukker og brus helt. Skal begynne lett nå, gå en time eller to hver dag i begynnelsen. og ja, har mp3 spiller mvh Jonki Endret 1. februar 2005 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 kom hjem fra en gåtur nå, etter en time så merker man det ! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 kom hjem fra en gåtur nå, etter en time så merker man det ! Jonki, ta 3 runder med spenst hopp dær hver runde er til du blir så sliten at du nesten ikke klarer å stå, burde nok hjelpe i lengden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Bare det å kutte ut sukkerholdig brus, hjelper utrolig mye. Tidligere drakk jeg to store flasker Pepsi om dagen, byttet over til Solo pluss, og vips.. 5 kilo mindre i løpet av et par måneder. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Du kan jo f.eks drikke light brus hvis du er veldig sugen på bruslignende ting. Skal ned noen kg jeg også, så denne tråden var jo motiverende. Lykke til, og ta en dag av gangen. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Bare det å legge om kosten resulterer garantert i tosifret kilotap. Kan skrive under på den! Har selv gått ned 5kg på under to uker ved kun å gjøre det. Et annet alternativ til brus er fun light. godt er det og! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Fun light= Nei eg drikker bare vann og diverse nektar/juice ting. Til helgene drikker eg litt brus da. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice mye sunnere med jucier ja! men husk at kalpri innholdet er omtrent det samme som brus... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice mye sunnere med jucier ja! men husk at kalpri innholdet er omtrent det samme som brus... Og husk at syrlig juice skader nyrene og tennene i lengden. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 notert! har kutta ut brus betraktelig nå! brusen er bytta ut med appelsin/eple/tropisk juice mye sunnere med jucier ja! men husk at kalpri innholdet er omtrent det samme som brus... Og husk at syrlig juice skader nyrene og tennene i lengden. notert! skader ikke med et godt kaldt glass med vann heller Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Du bure kutte ut Juice, nektar, brus og saft. I juice for eksempel er det like mye sukker som i brus. Vist du skal forbrenne fett må du hvertfall gå 2 timer eller jogge 35 min for at du skal bruke opp glykoselageret og forbrenne fett i tillegg. Endret 6. februar 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 gå, jogging, løpe, sykle er ting soim forbrenner fett bra. det er også et triks å ikke få i deg mat etter den tida på døgnet du har helt sluttet å bevege deg, si f.eks at du sitter på ræva foran pc'en fra f.eks. klokka 9 så forbrenner du nesten ikke fett på den tida, så hvis du da ikke eter etter den tida så skal det nok hjelpe deg godt på vei håper noen skjønte det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du bure kutte ut Juice, nektar, brus og saft. I juice for eksempel er det like mye sukker som i brus. Vist du skal forbrenne fett må du hvertfall gå 2 timer eller jogge 35 min for at du skal bruke opp glykoselageret og forbrenne fett i tillegg. Meierienes juice er det vel ikke sukker i ? Samtidig smaker det bedre enn alle andre. Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 å jogge (evt. gå) , svømme og trene bringer deg et godt stykke på veien. Hvis du i tilleg kutter kosten som også hjelper veldig går du nok ned heftig til sommeren. Men det viktigste her er å fortsette. Hvis det ikke vises resultater må du bare jobbe enda hardere, presse deg selv enda litt til. IKKE GI OPP!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Idag spiste eg noen knekke brød med skinke istedenfor god brød fra pasta sentral. Var grusomt men det er noe eg må bli vant til. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 sånn er det :-/ Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Idag spiste eg noen knekke brød med skinke istedenfor god brød fra pasta sentral. Var grusomt men det er noe eg må bli vant til. Hmm, er da stor forskjell mellom ulike typer knekkebrød. Selv synes jeg at Wasa sine havre-knekkebrød er knall, med f.eks. ost og skinke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå