Pjakk Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg fant ingen poster om det her på hw.no syntes det var litt rart egentlig.. Men her er hvertfall noen jeg kom på i farta som jeg mener er noen av de største musikerne gjennom tidene som har hatt en del innflytelse på musikken og som kan ha hatt mange tilhengere.. Så hadde vært morro og hørt hva dere andre mener der ute! Husk at det er mulig for en gruppe eller en musiker og ha hatt innflytelse på musikken eller mange tilhengere selvom dere selv ikke liker musikken(eller personen) da ;P Elvis Presley John Lennon Britney Spears Eminem Kurt Cobain Gary Moore Axl Rose John Simon Richie (sid vicious) Elton John Saul Hudson (slash) Freddie Mercury Tupac Amaru Shakur Shane MacGowan Jimi Hendrix Phil Lynott Bare for å starte med noen ;P Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Thurston Moore og resten av Sonic Youth gjengen!!! ingen over mange under! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skriver Britney Spears musikk da? Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Skriver Britney Spears musikk da? Det vet jeg faktisk ikke men hun lever da av musikk og har det som yrke så musiker det er hun! ingen kan vel nekte for at hun ikke har hatt suksess heller.. edit=skrifeleif Endret 30. januar 2005 av santaxx Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skriver Britney Spears musikk da? Hun har vel laget noe selv på den nye plate. I hvertfall tekster tror jeg. Men tviler på Britney Spears er noe man kommer til å høre på om 50 år i motsetning til Elvis, John Lennon osv. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Paul Simon Art Garfunkle Phil Collins Peter Gabriel Lenny Kravitz Jeff Lynne Chris Rea Eric Clapton Joni Mitchell Suzanne Vega Joan Armatrading Bob Dylan David Essex Ronnie Le Tekrø Terje Rypdal Eivind Aarseth Øystein Sund Rolf Graf Stuart Hamm Steve Vai (måtte jo nevne ham sammen med Hamm) o.s.v... er ihvertfall folk jeg har sett mye opp til. Lenny Kravitz er en dyktig musiker, og de første albumene hans var virkelig gode. Så ble han helkommers popartist og jeg kunne ikke bry meg mindre om hva han lager nå. Jeg rangerer ikke etter rekkefølge eller noe. Det finnes ingen "verdens beste musiker", "låtskriver" eller annet. Disse er alle svært gode på sitt område. Endret 30. januar 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Rart ingen har nevnt Roger Waters + resten av gjengen i Pink Floyd. De driver enkelt og greit magi med ørene mine . Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Britney Spears at hu er populær nå, gjør ikke at hu er populær i framtida! trur hu er solgt om seinest 10 år! men det er min mening da men jeg er 100% enig i Freddie Mercury og Axl Rose. Mener også at Steve Harris og Bruce Dickinson burde være med der! Endret 30. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Freddie Mercury, Jimi Hendrix, Les Claypool, Mike Patton, Michael Jackson, Eric Clapton, Dire Straits osv osv osv. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jimi Hendrix Michael Jackson Madonna Steve Vai Kurt Cobain Eminem Elvis Presley The Beatles The Ramones The Sex Pistols osv.. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 At ingen har tatt med James Hetfield, Kirk Hammet, Lars Ulrich og resten av Metallica!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 At ingen har tatt med James Hetfield, Kirk Hammet, Lars Ulrich og resten av Metallica!!! No offence til Metallica, men jeg anser de som parenteser i forhold til enkelte som har blitt nevnt her. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 No offence til Metallica, men jeg anser de som parenteser i forhold til enkelte som har blitt nevnt her. Yup... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 At ingen har tatt med James Hetfield, Kirk Hammet, Lars Ulrich og resten av Metallica!!! No offence til Metallica, men jeg anser de som parenteser i forhold til enkelte som har blitt nevnt her. Vel, mye mindre paranteser enn Eminem og Britney spears som også er nevnt her!! Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Led Zeppelin Pink Floyd 2pac Barry White BB King Eric Clapton Ozzy Osbourne Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Led Zeppelin The Beatles Black Sabbath Pink Floyd Micheal Jackson Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 The Doors Neil Young Bob Dylan The Beatles Pink Floyd Rolling Stones (motparten til beatles you know) Led Zeppelin Janis Joplin Jimi Hendrix Bob Marley Bruce Springsteen Elton John Queen Santana Mener gruppene og folka som soloartister. F.eks: The Beatles - John Lennon. Slike muligens: Dawid Bowie Nick Cave Clash Sex Pistols Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skriver Britney Spears musikk da? Det vet jeg faktisk ikke men hun lever da av musikk og har det som yrke så musiker det er hun! ingen kan vel nekte for at hun ikke har hatt suksess heller.. edit=skrifeleif NEI NEI NEI NEI. hun er avlet opp som en pengemaskin, hun gjør ikke radikale forandringer i musikken som får haugevis av mennesker til å endre humør, innstillinger, retning, syn osv. (Med grunnlag på at de fleste nevnte her er fra den tiden lyrikk var litt mer enn shubidubi og fuck ya all niggazz) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 At ingen har tatt med James Hetfield, Kirk Hammet, Lars Ulrich og resten av Metallica!!! No offence til Metallica, men jeg anser de som parenteser i forhold til enkelte som har blitt nevnt her. Vel, mye mindre paranteser enn Eminem og Britney spears som også er nevnt her!! heller metallica gutta, enn britney og eminem, men persolig trur jeg at ingen av disse(metallica, eminem eller britney) kommer til å bli "husket" på samme måte som mange av de andre som har blitt nevnt! Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Etter revolusjonerings/innflytelsesprinsippet... imho Chuck Berry Elvis Presley The Beatles Jimi Hendrix Lou Reed (inkl. Velvet Underground) David Bowie Neil Young Led Zeppelin Pink Floyd Sex Pistols Kraftwerk Nirvana Oasis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå