TheDude Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Hvilket skjermkort har best kvalitet på TV-out ?? Noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Har Asus GF2 Deluxe versjonen og sett masse DivX og DVD filmer via denne på TV. Har fungert meget bra, det langt bedre enn hva VHS filmer kan tilby (seff DVD, men DivX er også bedre VHS). Kvalitet avhenger også litt av kabler, kabel lengde burde ikke overstige 10 meter da begynner kvaliteten å synke dramatisk. Har ellers hørt at ATI Radeon er bedre på dette området, men jeg har aldri prøvd så jeg kan ikke si noe sikket. Telcontar Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg har selv ATI-radeon og 10m s-vhs kabel. Bildet er så klart og tydlig som man kan forvente på en tv. Men jeg og flere har et problem med en sort stripe (ca 1 cm) oppe eller nede på bildet som ikke er mulig å justere bort, men dette plager ikke meg så mye. Her er temaet diskutert: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...m=23&replies=17 [ Denne Melding var redigert av: jhbamse på 2001-11-16 17:53 ] Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Kongen på haugen er fremdeles Matrox, men ATI's kort er heller ikke verst. Også Geforcekort fra produsenten Cardexpert briljerer med flott 2d-kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå