Flaffy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 er for øyeblikket på lan , og virusene sprer seg fort . har antivirus progam , men jeg får "fps drop" når jeg spiller... dette var ikke før jeg kom på lan, og det skyldes ikke at pcen er masse på. har prøvd å ta virus scanner som ikke er til noen nytte. noen som har peiling på hva dette kan være ? satser på positivt og raskt svar. Dette passte ikke inn i noen andre emner , så det endte her. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 kan være at du har fått noe spyware som tar opp minnet på pcn din, gå in på legg til\fjern programmer å se etter mistenkelig ukjente programmer. Se også etter hvor mange % av cpun din som brukes når du bare er i windows. Er den på 100% må du sjekke hva som opptar den og gjøre noe med det... Lenke til kommentar
Flaffy Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Har en stor mistanke om at det er en fil som heter "crcss.exe" som lager problemet.. Denne filen er umulig og ta vekk ifra taskmanager, og går ikke ann og slette filen. Når jeg opner regedit går den ut automatisk! Filen går ikke ann og slettes ifra sikkerthets-modus heller! Antivirus finner det heller ikke. Filen tar ikke noe spesielt % i taskmanager. På forhånd takk for alle svar Endret 30. januar 2005 av Flaffy Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Flyttes til sikkerhetsforumet men her kan være eit svar viss det er crcss.exe http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32forbotbp.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå