m-momr Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hei, jeg bestilte et OCZ ModStream strømforsyning 450W fra netshop for noen dager siden. LINK til powersupply men så sendte de meg den samme typen med 520W for samme prisen. kan de kreve det tilbake vis de finner ut at de har sendt feil'? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 kansje dei var tomme for den typen du bestillte? Og ikke kostet så mye for hakke større? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ta kontakt med netshop så får ein sikkert fiksa det i venlige former. For det kan bli artig viss no denne strømforsyninga skal på service og kvitteringa di seier 450W mens den du sender inn er ein 520W Er ikkje heilt bra det. mvh JanEirik Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du får nok beholde den,blir nok dyrere for netshop å bytte den.. Men dem har sikkert sendt deg en bedre for å få litt god reklame på forumet Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Vet ikke om dem kan det, men: prisforskjellen på de 2 psu er 250nok, siden det er dem som har gjort feil er det vel dem som må betale porto hvis du skal sende den tilbake, også skal dem sende deg det exemplaret du skulle ha hatt. Sier vi (grovt) 100,- frakt hver vei + lønn til de ansatte som skal styre med retur. Samt en kunde som blir litt irritert over å må vente en 3-4 dager ekstra før han får maskin opp å gå. tror du får beholde den om du sender dem mail og forklarer situasjonen Endret 30. januar 2005 av PumpAction Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) hei, jeg bestilte et OCZ ModStream strømforsyning 450W fra netshop for noen dager siden. LINK til powersupply men så sendte de meg den samme typen med 520W for samme prisen. kan de kreve det tilbake vis de finner ut at de har sendt feil'? Hey ! Du må ha fått mitt PSU :-( Jeg bestilte 520W, men tror jeg har fått 450W... Husker du det lille, røde, runde klistremerket på esken under plasten ? På esken min står klistremerket foran 450 W, regner med at dette betyr at PSU er 450W, eller tar jeg feil ? På esken UTENPÅ plasten er det derimot satt på et retangulært merke med bl.a strekkode, Prod.nr 15205, Batchnr 12641 og beskrivelse med norsk tekst "OCZ Modstram strømforskyning 520W ATX/BTX/PCI Express/SATA", utenpå plasten er det også påklistet et stjerneformet klistremerke med "12V Peak Output 35A" Stoler egentlig mest på merket under plasten, regner med at pakken er feilmerket i Norge. Skal snakke med netshop i morgen slik at jeg evt slipper å åpne pakken før evt retur. Endret 2. februar 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Rakk ikke netshop på telefon i dag, men regner med at noen vet. Noen som vet om det lille røde, runde klistremerket på pappesken (samme eske brukes for både 450W og 520W) markerer hva slags PSU som ligger inne i pakken, eller omvendt ? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 min 420 W powerstream har en rød klistre lapp på 420W hvis det hjalp Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 min 420 W powerstream har en rød klistre lapp på 420W hvis det hjalp Takk, da jeg fått feil Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Snakk med Netshop ja. Det ordner seg sikkert ganske greit det der. Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Snakk med Netshop ja. Det ordner seg sikkert ganske greit det der. Jo netshop er alltid greie de, men ting tar tid, og tid koster penger eller noe i den duren... EDIT: Huff det var jo slagordet til komplett, helt utilsiktet... Endret 4. februar 2005 av lurerpaa Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Syns det ikke blir rett at du må sende den tilbake siden det er Netshop som har gjort feil, siden 3-4 dager uten datamaskinen kan ødelegge for viktig arbeid som skulle vært gjort eller skolearbeid. Du bør bare være glad for at du fikk feil syns jeg ! Og til stakkarn som fikk svakere psu enn han bestilte så syns jeg han burde få tilsendt den riktige med overnatt-post og få betalt frakten til den feilsendte. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 takk for alle svar, jeg tror jeg beholder den jeg. sier bare GO NETSHOP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå