PaiNKillaH Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Heisann Jeg har et: P4P800-E DELUXE Hovedkort S478 I865PE,SATA,LYD,ATA133, GbLAN, Firewire Og der står det: 1 ( 1 ) x AGP 8x ( 1.5 V/ 0.8 V ) Hva slags skjermkort passer da til det hovedkortet? Noen som kan hjelpe meg med å finne et skjermkort som passer til det hovedkortet? Jeg handler kun i fra www.komplett.no , og har maz 2000kr inkludert frakt å bruke. Håper på hjelp " problemet er at jeg har et skjermkort som ikke kan brukes, da pcen er ustabil og rebooter i hytt og pine " På forhånd takk Endret 30. januar 2005 av PaiNKillaH Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan vel da bruke et hvilket som helst skjermkort bare det er enten AGP4x eller 8X. (Eller PCI). Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan vel da bruke et hvilket som helst skjermkort bare det er enten AGP4x eller 8X. (Eller PCI). joa, menneh må ha et skjermkort som har så lav volt / spenning som hovedkortet tilsier... det er det jeg leter etter... for det jeg har tror jeg går over det som hovedkortet skal ha... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Du kan vel da bruke et hvilket som helst skjermkort bare det er enten AGP4x eller 8X. (Eller PCI). joa, menneh må ha et skjermkort som har så lav volt / spenning som hovedkortet tilsier... det er det jeg leter etter... for det jeg har tror jeg går over det som hovedkortet skal ha... Dette er spenningsnivåene til AGP4X/8X. Eneste du trenger å bry deg om er at det må være 4X eller 8X. Er det det så har det en av de to spenningene. ENkelt og greit. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 hehe ja, dette er bare spenningene 8x og 4x kjører på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå