Pysj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Mobiltelefon for jentene En mobiltelefon i Hello-Kitty-design er for deg som er lei av det vanlige utseendet på mobiler, og heller vil ha noe skikkelig sukkersøtt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Hehe. Som den syke muppeten jeg er kunne jeg faktisk ha tenkt meg en slik en. Støtter den norske forhold? (tviler egentlig på det, men greit nok). Jeg kunne faktisk også tenkt meg den Hello Kitty laptopen som ble sluppet for en del år siden. Ville i alle fall ha gjort inntrkk på folk... Edit: Err. Man bør kanskje studere artikkelen nærmere før en legger inn innlegg. Det står jo det at de selger den i Storbritannia. Sorry folkens. Endret 31. januar 2005 av Onkel Kompost Lenke til kommentar
tonjech Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Når kommer denne til norge, jeg er ekstrem fan av denne mobilen, og må bare ha den..!! er helt desperat etter den, og klarer ikke vente mere ! jeg er vill som ei flue! må ha den, må bare ha den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg