spoonikus Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 1. Jeg er ikke sikker på om det er harddisken som gjør dette, men jeg tar denne som utgangspunkt. Hei, jeg har problemer med min pc.. den tar "tenkepauser" i opp til 1 sec noen ganger... dette skjer spesiellt i Americas Army, og i BattleField 1942.. i cs 1.6 når jeg recorder og i andre spill... men det er forskjellig mengde på pc hakk fra spill til spill... Jeg har en Maxtor DiamonMax 6Y160L0 160gb disk (har delt den i 2 partisjoner, er dette dumt å gjøre? kan dette være årsaken? jeg har windows på C: og spill på D:), kan dette han noe å si? Jeg trenger hjelp med denne altså det er ekstrem pc lagg... Kan det hjelpe med en til 512 ram brikke? skal kjøpe det snart uansett så.. men noen som har forslag til hva jeg kan gjøre, skriv ned asap! (gjør det noe om min dvd rom(og eneste) står som Sec. Slave disk? har ikke jumperne på cdrommen helt rett tror jeg. Men kan dette han noe virkning på HDD? hdd står i IDE1, og cdrom i IDE2 på hovedkortet. Alle svar = (til de som lurer, nei jeg har ikke virus/spyware og diverse.. har scannet i fy og kav her) Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ingen som har neo dem skulle sagt? kjøper en seagate s-ata 200 gb og en til 512 corsair value brikke asap... inkld eksternt lydkort =] men noen som vet hva feilen kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå