petterh Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har lyst å kvitte meg med min gamle skraphaug, men har lyst å beholde hardwaren. Jeg har en AMD Athlon XP 2800+, to PC2700 minnebrikker og to SATA-harddisker som jeg fortsatt ønsker å kjøre i Raid (striping). Noen forslag til en bra barebone som passer for meg? Socket A er en døende rase, så jeg har innsett at jeg muligens bør gå over til Athlon 64 snart... Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hm.. Det var vanskeligt og finne Socket A barebone med S-ata men fant 2 Shuttle SN45GV3 og Soltek EQ3704 Men vis du vil heller gå for Socket 939 så er dette et godt valg : Shuttle SN95G5 barebone PC socket 939 mvh Erik_s Lenke til kommentar
petterh Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Shuttle sin SN45GV3 ser veldig lovende ut, akkurat noe slikt jeg er ute etter. Ser ikke bort ifra at jeg bestiller en slik i løpet av den nærmeste framtid Synes det er litt for dyrt for den 64-bits versjonen, får heller investere i det senere tror jeg. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Husk at en barebone står på bordet og bråker deg rett inn i ørene, skal du ha 2 harddisker osv så bør de være stillegående og utvikle lite varme, ellers må alt av vifter gå på max for å kjøle den lille brødristeren. Satte vekk min Shuttle (SN45G V2) i skapet etter ettpar uker og monterte opp den gamle kassen med gamle hovedkortet for jeg takklet ikke bråket. og den ble ustabil pga varmen. -Skal lage en surfe PC\HTPC av den snart. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Synes ikke min shuttle bråker sånn, men det kan være at jeg bare har blitt vant til støy. Den jeg hadde før bråkte noe helt jævlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå