Mernie Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei. Jeg sliter med at PC'en min skrur seg av uten den blir bedt om det. Som om strømmen blir kuttet. Jeg har en 350 Watts PSU. Kan grunnen til at den skrur seg av være at det er for lite strøm ? Tror ikke det er pgs varme, for det skjer selv om PC'en er akkurat startet. Noen som kan noe om dette ? takk Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Dette er en litt utdatert side, men burde gi deg et lite overblikk. Lenke til kommentar
Gunnar_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det kan være mange ting. Du bør kjøre et par timer memtest86 og finne ut hva spenningene er ut fra strømforsyningen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Du kan teste med å kople vekk alt "unødvendig" strømkrevende utstyr og teste en stund. Ellers kan det være dårlig kontakt i strømpluggen, dårlig kontakt et sted inne i PSU-en etc. Prøv å rigge på strømkabelen eller riste/bøye/presse litt på selve PSU-en. Jeg hadde en Aopen PSU som kutta strømmen totalt hvis jeg dytta i toppen av kabinettet. Ordna det ved å feste PSU-en skikkelig med en skrue inni kabinettet. (Var ferdig plass til skrue men var ikke montert skrue der oprinnelig). Edit: Ja glemte jo å også nevne at du burde sjekke stabiliteten til spenningene ved forskjellige belastninger. Ikke heng deg så veldig opp i om verdiene er lave eller høye. Se etter om de varierer mye. Endret 30. januar 2005 av sedsberg Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Hei, Det er lettere for os å hjelpe, hvis du gidder å fortelle os hva hardware du har og om du evt overklokker! Kan være mange forskellige årsaker til at PC'en skrur sig av. Mvh Kimmer Endret 30. januar 2005 av Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå