rolfs Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) hvordan fjerner jeg intlreco.exe denne fila finner virusprogrammet trend micro ,men jeg får ikke slettet det.har kjørt ad-ware spy-ware o.l. men det hjelper ikke. hijackthis_log Endret 30. januar 2005 av rolfs Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 prøv å scan med spybot search and destroy http://www.safer-networking.org/en/index.html Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det hender antivirusprogrammene ikke klarer å slette enkelte filer fordi de er i bruk. Trykk CTRL+ALT+DELETE og avslutt alle mistenkelige prosesser. Så forsøker du å fjerne dem på nytt. Fungerer ikke dette kan du forsøke å starte opp PC'en i sikkerhetsmodus. Trykk F8 under oppstart. Av mistenkelige aktive prosesser på PC'en din fant jeg: C:\WINNT\TEMP\TU6337.EXE C:\WINNT\system32\winlogon.exe Merk: winlogon.exe er navnet på en variant ormen W32.Netsky.D@mm, men det også navnet på en legal prosess. Du må ikke avslutte programmet med mindre du er sikker på at det er et virus. Jeg har også en winlogon.exe kjørende på PC'en min, som fungerer utmerket. Så også gjennom loggen din. Merk av for følgende oppføringer og trykk "fix": O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000 O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå