tHe OvErClOcKeR Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Heisann, Har nylig reinstallert Windows. Inntil reinstallasjonen i dag, funket alt fint, men nå som jeg har reinstallert nekter maskinen å finne lydkortet mitt. Har prøvd å installere flere drivere, men disse vil ikke innstallere siden jeg får beskjed i form av en feilmelding om at Windows ikke finner et slikt lydkort i maskinen. Har prøvd å ta kortet ut og inn flere ganger, men det vil fremdeles ikke bli funnet. Noen ideer? EDIT: Har nå funnet ut at dette ikke er helt tilfelle. Det virker sånn omtrent annenhver gang. Av og til når jeg restarter viser den SoundBlaster Audigy 2 som audio device, og av og til viser den bare No Device. Hva gjør jeg? Endret 29. januar 2005 av tHe OvErClOcKeR Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sjekk at kortet sitter skikkelig i PCI-sporet og at kort og PCI-spor er rent. Hadde så og si samme problemet en gang med en PC med SB Live! kort. Rensa kort og PCI-spor og det føyk rett opp uten problemer. (Biltema elektronikkrens-spray). Var forresten lapskaus og tomatsuppe i PCI-sporet. (Ikke min egen PC) Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hehe, lapskaus og tomatsuppe ja. Ikke dårlig. Tenkte meg at problemet satt i PCI-sporet et sted. Hari kke noe rensespary, så får vel tørke litt støv og sånt nedi der. Takk for forslaget, kommer tilbake med res. Lenke til kommentar
tHe OvErClOcKeR Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Fikset nå. Gikk ikke helt å rense den ene sloten, så satt den i sloten under. Funker heldigvis nå etter litt driverkluss Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå