M@rkµs Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det mulig å få en ny IP-adresse uten å måtte logge seg av og på (jeg har ISDN, ikke ADSL....)? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Start --> Run: CMD --> ipconfig /renew Lenke til kommentar
M@rkµs Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Virket ikke: "Operasjonen mislyktes fordi det ikke finnes noe kort i godkjent tilstand for denne operasjonen" - Ingen andre ideér? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 kontrollpanel-->Nettverksinstillinger-->Lokal nettverkstilkobling-->Egenskaper--> internet protokoll--> Bruk følgende IP.. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Funker nok ikke med fast IP heller. Husk at dette er ISDN. Du får tildelt en IP når du ringer opp, og sitter vel fast med denne til du evt ringer opp igjen. Hvorfor skal du bytte IP? Lenke til kommentar
M@rkµs Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Ingen spesiell grunn, egentlig, men har lenge fundert over om dette var mulig (...). - Jeg liker å tilegne meg nye kunnskaper, og det å få en ny IP-adresse uten å måtte logge av og på har jeg fundert en del over. Derfor stilte jeg like godt spørsmålet i et forum for folk som virkelig er inne på dette temaet (...eller?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå