mintman Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Var ikke dette veldig billig selv uten strømforsyning: http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=CHEGBGR ?? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nei, det er riktig pris. Sett det til salgs for 250 en gang også. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 OK, nå så jeg det hadde kommet en 2'er og til den. Ikke så rart da nei. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Personlig synes jeg dette var dyrt, PSU koster jo endel også. Eneste fordelen jeg finner er at du selv får velge PSU. (Liker ikke dette kabinettet i det HELE tatt) Venter heller til 2`ern går litt ned i pris. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Nei jeg liker det ikke jeg heller, og hadde heller ikke tenkt å kjøpe det, men så ikke med en gang at det var en første modell og en andre modell. Modell II så jeg til 1800,- og trodde det var det samme som det til 350,-. Ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ah, da forstår jeg. Bra at det er andre som ikke liker det. hvor var det du så 2`ern til 1800,-? har bare sett det på komplett.no til 1895,- og der er det ikke bekreftet når de får det inn engang. Lurer bare på en liten ting: hvordan tok du feil av nr. 1 å nr. 2? de er jo ikke like... Lenke til kommentar
mintman Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Når det gjelder prisen på 1800,- var det en ca. pris jeg husket der og da i hodet mitt. Jeg så aldri at det var en toer før etter jeg hadde skrevet meldingen i forumet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 greit, trodde du så en side med akuratt den prisen. (låv å håpe) Foreslår at en moderator stenger denne tråden nå, siden den ikke har noe mening lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå