Gjest Yoshi Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kom over denne HEFTIG BILLIG!!!!!! Hadde bare denne hatt mp3spiller hadde jeg kjøpt den nu! Der har vi også en annen fordel med å velge PSP, mp3spiller. Men det går jo også kraftig utover batteriet. Og prisen. Kanskje jeg heller investerer i en DS enn en mp3spiller Jeg lykkes jo ikke i å finne en billig mp3spiller som støtter kommunikasjon med windows 98--- Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Kom over denne HEFTIG BILLIG!!!!!! Hadde bare denne hatt mp3spiller hadde jeg kjøpt den nu! Der har vi også en annen fordel med å velge PSP, mp3spiller. Men det går jo også kraftig utover batteriet. Og prisen. Kanskje jeg heller investerer i en DS enn en mp3spiller Jeg lykkes jo ikke i å finne en billig mp3spiller som støtter kommunikasjon med windows 98--- Det pågar nå en skikkelig priskrig. Elkjøp og Smart club selger den til 899,- Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det er jo veldig positivt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det pågar nå en skikkelig priskrig. Elkjøp og Smart club selger den til 899,- 899,- ikke så dum pris det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Nei, ganske billigt. Kanskje prisen synker endå litt. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvertfall med tiden, eller snart med tanke på at det er en priskrig. Da må vel nesten prisen på PSP settes litt ned også hvis de skal komkurrere. Lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg