JohnMartin Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei! Jeg har en SE T630 som jeg gjerne bruke som modem til å komme på nettet med en bærbar PC. Når jeg hadde Nokia så fulgte det programvare som jeg bare installerte og som gjorde at det var null problem å bruke IR for å komme seg på nettet. Men er det noen her som vet om det finnes noe lignende for SE? Eller kan forklare meg hvordan jeg kan komme meg på nettet via IR? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Installer modem driveren for din T630, og bruk veiviseren for netverkstilkobling i kontrollpanel/network connections. Lag en manuel tilkobling med modem. Har du telenor, bruk *99# som tlefonnr, og passord/brukernavs er ditt telefonnr. Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har Chess til min mobil, men jeg prøvde å ringe opp *99# og jeg fikk kontakt. Sto at det var opprettet en tilkobling på 115, men når jeg skulle teste om jeg kunne surfe på nettet, så gikk det ikke... Fikk beskjed at det ikke var kontakt eller noe sånt... ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå