Gå til innhold

Har merke noe å si på skjermkort ?

GUNNISSS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det meste er ganske likt untatt kjøleløsningen.

Jeg kjøpte for noen år siden ett skjermkort fra creative og det bråkte så mye at jeg måtte kjøpe ny ribbe og montere en 120mm på kortet. Men ytelsen skal være veldig lik (unntatt de kortene som ble forkrøplet med en 128bit bus for litt siden mens andre versjoner hadde 256bit)

Klokkefrekvensen kan også variere litt, men det er ikke mye, samt minnet (noen kan være bedre å klokke pga det enn andre)

Lenke til kommentar
det meste er ganske likt untatt kjøleløsningen.

Jeg kjøpte for noen år siden ett skjermkort fra creative og det bråkte så mye at jeg måtte kjøpe ny ribbe og montere en 120mm på kortet. Men ytelsen skal være veldig lik (unntatt de kortene som ble forkrøplet med en 128bit bus for litt siden mens andre versjoner hadde 256bit)

Klokkefrekvensen kan også variere litt, men det er ikke mye, samt minnet (noen kan være bedre å klokke pga det enn andre)

kjøpte et creative radeon 9600 256. dette flimra, og bugga hele tiden. fikk bytta det inn med et saphire kort.

så tror ikke creative er den beste grafikk kort produsenten :yes::(

Lenke til kommentar

Har også dårlig erfaring med Creative-skjermkort. Virker nesten som om de sparer inn store summer på å bruke billige og dårlige komponenter.

Off topic: Men ingenting slår Creative sine CDROM-er. Jobber med PC-reperasjon og tipper omtrent 9 av 10 defekte CDROM-er er Creative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...