B4stian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Har sett det, men finner det ikke igjen, tror det er tilgjengelig i hvertfall stål, kanskje tre også. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ser ikkje bortifra at ikea kan ha noe sånt nei Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skaff deg IKEA-katalogen... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Men vil helst vite det fortest mulig, prøvde å leite igjennom 15 sider i nerdebul-tråden, for mener det var der jeg så linken, men finner den ikke! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 tror nok du må lete litt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Hmm.. hjelper det hvis jeg sier det likner litt på de Geir (PoleCat) har da? Link Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Har du prøvd her? Fant det! Mener det var GALANT arbeidsplasserie! Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Har du prøvd her? Fant det! Mener det var GALANT arbeidsplasserie! Det har jeg Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 GALANT er knall vettu. Er et utrolig genialt konsept med utrolige muligheter i tillegg til et koselig og enkelt design. (Også koster det ikke skjorta heller) Lenke til kommentar
Nebatym Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes virkerlig at norsk skulle sette inn en ekstra "L" i pult. For å unngå øyeblikks misforståelser. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes virkerlig at norsk skulle sette inn en ekstra "L" i pult. For å unngå øyeblikks misforståelser. Jeg synes en pult bør ha førsterett fremfor å pule. En pult er et seriøst og fint substantiv, mens å pule er på en måte et slangord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå