Supernaut_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Heisann, har akuratt kjøpt meg en Tagan 380w psu hos mpx.no. Har allerede lagt merke til at den blir ufattelig varm. Det går utover cpu kjøler etc. Er det vanlig at disse psu'ene blir varme ? Og tåler de det ? Min har stått på over et døgn før for og sjekke hvor varm den blir. Den blir ikke stort sett varmere når den står på i 6 timer til et døgn. Noen andre erfaringer ? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ufattelig varm? hva vil det si? kan du ta på den uten å brenne fingrene? hva slaks belastning har du på den? litt mer info hadde vært fint Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det skal du få. Den er ikke så varm at du brenner deg. Omtrent like varme som en gjennomsnittlig harddisk. Kanskje litt varmere. Det som er belaster den er en Intel [email protected], r9700pro,3 harddisker,dvd og brenner, 2x512 mb OCZ pc4000. Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Er det kanskje skjermkortet som drar endel ? Jeg kjøpt en Tagen 330W, og den bli sånn passe warm. (sjekk spec under) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det er helt normalt at psuen blir varm når den arbeider men det kommer også ann på hvor mange vifter det er i kabinettet, har du ingen andre vifter enn psuvifta som drar luft ut av kabinettet så er det normalt at psuen blir varmere en vanlig da den ene og alene står for "utluftinga" Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Greit, det hjalp veldig og åpne side døren på kabinettet. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
stighenning Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Bare husk at det blir veldig fort støvete inne i et kabinett som står åpent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå