Gå til innhold

borre mønster i kabinett?

Anbefalte innlegg

Nei, det ser ikke rødt ut, for meg så det mer gult ut, med et lite skjær av rødt. Er det den samme? Kjøpt hos microplex? Vet om andre som har fått ganske gode rød-farger derfra.

Katodene er kjøpt hos Microplex ja. Er ikke noe gult skjær i dem synes jeg, midt i mellom rødt og rosa. Lyser opp hele rommet når det er mørkt.

Ser fargen litt bedre i dagslys faktisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det ser ikke rødt ut, for meg så det mer gult ut, med et lite skjær av rødt. Er det den samme? Kjøpt hos microplex? Vet om andre som har fått ganske gode rød-farger derfra.

Katodene er kjøpt hos Microplex ja. Er ikke noe gult skjær i dem synes jeg, midt i mellom rødt og rosa. Lyser opp hele rommet når det er mørkt.

Bra med MAn-U fan her på forumet

Lenke til kommentar

Ser at fargene juger på bildet. Kabinettet er jo blått, i virkeligheten er det mye mer lilla. Og fargen er rosa med rødskjær. Femi farger for ett femi lag :yes:

Lenke til kommentar
men noen som vet hvordan størrelse på borret jeg skal bruke?

Det er vanskelig og si! Du må nesten tegne et mønster også prøve deg frem med litt forskjellige bor typer i en annen plate først.

noen forslag til mønster da?

eller skal jeg bare børre masse hull?

Lenke til kommentar
QUOTE (Nitrob @ 30/01/2005 : 15:18)

QUOTE (sovietpig @ 30/01/2005 : 14:52)

men noen som vet hvordan størrelse på borret jeg skal bruke? 

Det er vanskelig og si! Du må nesten tegne et mønster også prøve deg frem med litt forskjellige bor typer i en annen plate først. 

noen forslag til mønster da?

eller skal jeg bare børre masse hull?

Du kan jo lage den apen du har som avartar. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...