Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 hallo jeg har tenkt på og borre litt i kabinett døra og lage et sånnt fint mønster og sette inn noe lys så jeg har noen spørsmål jeg håper dere kan svare på 1. hvordan tykkelse på borret skal jeg bruke? 2. hvilke mønster kunne vært kule og ha? 3.de derre katodene må man jo ha sånn inverter sak til og det jeg lurer på er om man må sette lyset rett inn i den uten noe ledning eller er det ledning med? (har litt lite kabinett jeg) 4. kommer dette til og se bra ut? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nr1 Borre? mulig jeg som ikke vet men erke det lettere med forskjellige typer sager...Dremel? Nr2 Hl2 merket....selv om dette er flere andre som også har dette. Sjekk microplex>>>casemods>>>>>Etches....se om du finne noe tøfft der- Evt du kan også sjekke griller. microplex >>>> case mods>>>>griller nr3 Når du kjøper lysene kommer lysene med selve det avlange lyset + en ca 10 cm lang lednign i enden som du kobler til inverteren.de fleste invertere har plass til 2 lys.Inverteren må så kobles til med psu... Hele greien er en smal sak nr4 kan se bra ut! Kommer helt ann på hvordan du bestemmer deg for å lage dette. Kunne godt gitt beskjed om hvilket kabinnet du ahr nå. Personlig synes jeg det å sette inn et vindu ser pener ut enn å lage et bilde. du kan prøve å blande noe. Bare for å kaste noe villt ut i lufta kan du jo bestille en sidedør i plexi med laserinngravert bilde! så dette senes for en uke siden og det er noe av d feteste!!!! side for laser inngravering Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 mulig jeg er dom men hva gjør men med de etchene? jeg hadde egentlig bare tenkt og borre masse hull med en drill og sette inn noe lys så det blei lys i hullene dette blir også min første "casemod" Lenke til kommentar
perstian Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) jeg har allerede kuttet ut HL2 merket http://max-invalid.com/Half-Life2/halflife2.jpg EDIT: SATAN DA! FOR FAEN IKKE TIL THUMBNAIL TINGEN EDIT #2: jeg gir opp. klikk på link Endret 29. januar 2005 av perstian Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Enkelt: bår inn masse hål og sett inn Diodane hadde vert kult med 100 hul då Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) tenkte på noe sånt: Edit: det skal være en vifte bak liksom Endret 29. januar 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nr1Borre? mulig jeg som ikke vet men erke det lettere med forskjellige typer sager...Dremel? Nr2 Hl2 merket....selv om dette er flere andre som også har dette. Sjekk microplex>>>casemods>>>>>Etches....se om du finne noe tøfft der- Evt du kan også sjekke griller. microplex >>>> case mods>>>>griller nr3 Når du kjøper lysene kommer lysene med selve det avlange lyset + en ca 10 cm lang lednign i enden som du kobler til inverteren.de fleste invertere har plass til 2 lys.Inverteren må så kobles til med psu... Hele greien er en smal sak nr4 kan se bra ut! Kommer helt ann på hvordan du bestemmer deg for å lage dette. Kunne godt gitt beskjed om hvilket kabinnet du ahr nå. Personlig synes jeg det å sette inn et vindu ser pener ut enn å lage et bilde. Tror kanskje du har misforstått litt her rxj0n, tror det blir vanskeligere å bruke dremel eller sag. Tviler på at det var etches eller griller han var ute etter, og det med plexiglass er mye brukt. Tror han er ute etter en modd som skiller seg ut. Synes også du svarte dårlig på om du kun kunne bruke katodene, svaret burde vert: "nei, du må ha inverter for at det skal fungere" (eller noe lignende) synes bare svaret ditt kunne være litt villedende. Men til trådstarter: dette kan bli en PHEEET modd, håper på bilder! hvis du har svart kabinett, og ingen lys inni fra før (antar at du ikke har det, siden dette blir din første modd) så blir det sikkert stilig med rødt lys. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 har en liten dell ja har hørt at røde lys bare blir rosa men men nå skal jeg sove Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 De etchene er noe du limer på innsiden av glasset. Alt du trenger følger med og er meget enkelt. Jeg her ett på mitt kabinett som jeg selv synes ble greit og stilrent. Sjekk bildet (unnskyld ledningsrotet på toppen, lite kabinett) Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 De røde katodene blir mer rosa enn røde ja... Men du kan jo bruke røde lysdioder da. eller du kan bruke en annen farge katoder. Svart kabinett med gult lys ut fra hullene hadde vert fett Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) har en liten dell ja har hørt at røde lys bare blir rosa men men nå skal jeg sove Hvis du kjøper røde lys, så kjøper du røde lys. Hvis du synes det er rosa farge på dem, sender du dem tilbake, og får pengene igjen. Skulle være så enkelt. Men jeg tror nok at hvis du kjøper røde lys fra f.eks. microplex, så får du det du ser etter. Hvis du setter en slik så får du en god effekt. god natt da! EDIT: leif was here Endret 30. januar 2005 av sigen Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ser dette rødt ut? Stor NB!: Dette er IKKE mitt kabinett. Min bror sitt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Nei, det ser ikke rødt ut, for meg så det mer gult ut, med et lite skjær av rødt. Er det den samme? Kjøpt hos microplex? Vet om andre som har fått ganske gode rød-farger derfra. Men til trådstarter: blir det ikke vanskelig å gjøre dette i et DELL-kabinett? viser til en annen som ville modde en DELL, men jeg tror han la det på is, på grunn av oppbygningen av kabinettet, med dobbelvegg, og at du må ta ut hardwaren for å gjøre noe med siden. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg har borret hull til logoen\nicket mitt! :!: må lakke+ble ikke såååå bra menmen.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Den så fin ut Tnn, har du noen bilder i dagslys også? kjekt om det ser fint ut utenom i de sene timer også. Lenke til kommentar
paknive Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 På nationalteateret stasjon er det jo hengt opp stålplater med rastermønster borret i, gir veldig god ettekt på avstand ihvertfall. ansikter etc og lykke til for den som evt hadde klart å finne ut hvordan i f. å få rasterert så innmari stort...... Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Viss det var noe Slikt du hadde tenkt deg så må du endre hull størrelser og avstand for og få et bra resultat Lenke til kommentar
paknive Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ja, stemmer det! akkurat slik. ser for meg at det er SYKT mye jobb.... men ser unektelig veldig bra ut da... Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 ja, stemmer det! akkurat slik. ser for meg at det er SYKT mye jobb.... men ser unektelig veldig bra ut da... Kan jo kjøpe fra RM Perforering AS men det tror jeg koster SYKT mye for et egenkomponert verktøy! Vi tar 600kr/t + moms på jobben og det tar litt tid og lage et slik verktøy. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Men til trådstarter: blir det ikke vanskelig å gjøre dette i et DELL-kabinett?viser til en annen som ville modde en DELL, men jeg tror han la det på is, på grunn av oppbygningen av kabinettet, med dobbelvegg, og at du må ta ut hardwaren for å gjøre noe med siden. neida jeg kan nå ta ut døra så det blir nok ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå