Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Leste litt om det å bruke stroboskop + lang lukkertid for å lage en hel haug med artige effekter. Lurte derfor på hvor man får tak i et stroboskop i Norge, helst til en relativt lite avskrekkende pris. Har sett enkelte som ligger på rundt 300kr på ebay, men jeg antar pæren kommer til å gå med ujevne mellomrom. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Clas Ohlson har en strobolampe på tilbud nå: http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q11...1&ic=N&sw=10578 Kr. 98,- + Kr. 89.- i frakt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det er vel antageligvis pæren som koster 98kr, og lampen 239kr. Men, uansett, absolutt ikke en ublu pris. Takker så mye. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nope, artikkelnummeret 32-3586 er lampen og den er på tilbud. Etter hva jeg kan se så bor du i Bergen, Clas Ohlson har jo 2 butikker i omegn, så da slipper du frakten også. Ennå bedre. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jøss.... tankekors. *kjøpe seg en sånn kanskje* Veldig kjekt å ha på gamle biler når tenningen skal justeres. Kobler bare lampen på ene tennpluggen og lyser på svinghjulet for å stille takten Sveinl. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Jøss, enda bedre. Joda, har 15 minutter å gå til nærmeste butikk, så der skal jeg så definitivt innom på mandag. Woohoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå