RedRocK Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei! Jeg har lenge hatt planer om å kjøpe en liten LCD "skjerm" som kan vise cpu temp, hvilken sang som spilles i winamå osv. Men hvordan innstallerer jeg den i pcen? Følger det med bruksannvisning? Eller må jeg kunne det fra før? Jeg lurer også på hva jeg trenger, og selvfølgelig hva det koster! MVH. meg Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Du kjøper en LCD på f.eks www.hammar.no .. Der kan du kjøpe en du lodder selv, eller en ferdigloddet en.. Den kobler du til parallellporten i pcen din.. Du kan bruke et program som f.eks LCDsmartie der du kan styre det skjermen skal vise.. Edit: Direktelink til ferdig LCD :HER Direktelink til program: LCDsmartie Endret 29. januar 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
sigen Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Lag en worklog utav det hvis du setter den inn da! Lenke til kommentar
RedRocK Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Det skal jeg gjøre vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå