Johnx Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 -Støtter bitsetting med offisiell firmware (dvs at du ved NEC ND-3520 må bruke uoffisiell firmware og BRYTE GARANTIEN for å bitsette slik av DL media kan spilles av i de fleste dvd spillere) Hva er egentlig dette? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 -Støtter bitsetting med offisiell firmware (dvs at du ved NEC ND-3520 må bruke uoffisiell firmware og BRYTE GARANTIEN for å bitsette slik av DL media kan spilles av i de fleste dvd spillere) Hva er egentlig dette? Sjekk PM Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) -Støtter bitsetting med offisiell firmware (dvs at du ved NEC ND-3520 må bruke uoffisiell firmware og BRYTE GARANTIEN for å bitsette slik av DL media kan spilles av i de fleste dvd spillere) Hva er egentlig dette? Jeg la ikke merke til det før nå, men det Gerrard sier er feil. NEC ND-3520A har auto-bitsetting av DVD+R DL til DVD-ROM, for maksimal kompabilitet. Men den offisielle firmware setter ikke DVD+R til DVD-ROM, da må man som nevnt flashe med modifisert firmware. Og NEC ND-3520A støtter dessuten endring av bitsetting på DVD+R DL i offisiell firmware, gjennom Bitsetting Command Version 2. Dette kan gjennomføres i de fleste DVD applikasjoner (f.ex. Nero CD-DVD Speed eller DVDInfoPro). Dessverre kreves Bitsetting Command Version 4 for endring på enkeltlags DVD+R, så som sagt, det er ikke mulig med offisiell firmware. Trond Edit: Skrivefeil Endret 29. januar 2005 av _crs_ Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg hadde valget mellom å få nec ND-3520A samme dag ved å stikke innom butikken som har den, eller vente noen dager BenQ DW1620. Selv har jeg blant mine brennere en nec 2510a og er fornøyd med den men etter å ha lånt benq'en noen dager så falt valget på den Venter nå som et lite barn på at den kommer i posten i løpet av mandag, tirsdag. Selv har jeg brent over 1300 plater og kan stolt si at jeg har spart mye penger ved å kjøpe annet kvalitets media enn verbatim. Prisen kan rett og slett ikke forsvares i mine øyne. Har man dog god råd og 200kr mot 100 kr pr 25 pakk ikke spiller noen rolle så er det greit nok, men for folk flest er annet billig kvalitets media mer enn bra nok. X. Greit nok det, men det er noe som heter levertid også. Ikke glem det! Billig plater er kjent for ikke å leve så lenge. Er du skikkelig uheldig snakker vi om mnd. her. Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 -Mulighet for avanserte kvalitetstester Hva bruker du til å kvalitetsteste platene? Snakker vi om etter brenning her? Du kan bruke QScan før du brenner for å finne anbefalt hastighet, men jeg tenkte mest på Nero Disc Quality Test etter brenning! Er Nero Disc Quality et eget program eller snakker vi her om Nero CD/DVD Speed? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 -Mulighet for avanserte kvalitetstester Hva bruker du til å kvalitetsteste platene? Snakker vi om etter brenning her? Du kan bruke QScan før du brenner for å finne anbefalt hastighet, men jeg tenkte mest på Nero Disc Quality Test etter brenning! Er Nero Disc Quality et eget program eller snakker vi her om Nero CD/DVD Speed? Det er samme sak ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå