Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Skal lage PSU'n min eksternt, så jeg kobler til kabler der psu står i dag og så har kabler som går videre derfra. Det jeg lurer på er om det holder å ta f.eks en 4pin 12v/5v kabel inn og så spre på baksiden. Om da noen forsto det jeg mente. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg skjønte dessverre ikke hva du mente. Mente du at du tar en lang molex kontakt ifra PSU, så kobler du mange molex kontakter på den molex kontakten ? Nå forstår sikkert ikke du meg Endret 29. januar 2005 av Moltrez Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det vil vel alltids funke... problemet er bare at du antaklig vil overbelaste denne ganske heftig... dermed risikerer du overoppheting...! Ville nok hatt flere... Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du kan også sette inn en kabel med større tverrsnitt enn en vanlig molex. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 ialelfall noen som skjønte tenkt på overbelasting på kabelen. kan som amdguru1 sier ha større tverrsnitt helt fra starten. Men trenger molex til 2*dvd, 2*hdd og skjermkort.. om jeg da har 2*molex burde da det holde? Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Burde gå fint det, vil jeg _tro_. Jeg kjører 3 disker på en molex, og 2 dvd-roms + floppy + fw-kort på den andre molex'n. (Så har jeg fjernet de andre for å få mindre kabel rot.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå