Kigulu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Nogen der har en nem måde at gøre dette på med f.eks powerpoint, paint, zoombrowser eller lignende ? evt. et freewareprogram Lenke til kommentar
akringen Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Gratisprogrammet Gimp klarer det helt sikkert. Du finner det her. Har ikke dette programmet selv, så jeg kan ikke fortelle deg hvordan det er, men det finnes sikkert noen tutorials på nettet. Endret 31. januar 2005 av akringen Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Må nesten bare nevne at "Irfan View" også er gratis. Der er det bare å trykke Shift+G og justere saturation ned til 0. Peace Out Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Forøvrig så strides de lærde om hvilken teknikk er best å bruke ved konvertering til sort-hvitt. Ta en titt på denne tråden for litt mer info: Foto.no diskusjonsforum Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Gimp. Tutorial -> http://www.gimpguru.org/Tutorials/Color2BW/ -- Ser du eksempel o.l. på dei forskjellige måtene du kan gjere farge om til s/h. Lenke til kommentar
plex- Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Er det noe poeng å ta sort/hvitt bilder med mitt EOS20 kamera? Er det kun for å slippe å gjøre noe i ettertid, eller tjener jeg noe på det? (i forhold til å gjøre det med ett redigersingsprogram i ettertid) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Du tener ikkje NOKO! Du TAPER MASSE Ikkje ta digitale bilete i grayscale om det ikkje berre er for å spare plass. Du taper mykje på det ja. Betre å gjere dei s/h i biletebehandlingsprogram som Gimp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå