Zemeckis Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei Jeg har et problem med å få SE T6x0/Z600 themes til å fungere på SE K500i. Får bare beskjed om at filen er ødelagt og kan ikke fortsette. Eller er det slik at SE T6x0/Z600 themes ikke er optimalisert på K500i? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 De benytter seg jo av 2 helt forskjellige menysystem K og T-serien til SE...ikke at jeg er noen ekspert, men da burde det vel egentlig ikke fungere i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 De benytter seg jo av 2 helt forskjellige menysystem K og T-serien til SE...ikke at jeg er noen ekspert, men da burde det vel egentlig ikke fungere i utgangspunktet? Du er vel inne på noe der, men det er noen som fungere og andre ikke Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Last ned Sony Ericsson Themes Creator 1.60 og lag dine egne themes til alle nyere Sony Ericsson telefoner. http://developer.sonyericsson.com/site/glo...home/p_home.jsp :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå