aurstad Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg stod på java-eksamen med 3.9 !! JIIIIHAA!! (til de som ikke har nådd høyskolen enda så er alt over 4.0 stryk) PARTY ON! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Ikke mye å rope hurra for det der... Med den karakteren kan du jo mindre enn 50% av det skulle ha lært.. Lover ikke så veldig godt for videre studier det.. LeD Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 kanskje det, men jeg kan så uendelig mere enn de som strøyk :wink: Ikke ødelegg dette for meg da! Lenke til kommentar
LeD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hehe.. skal ikke ødelegge feiringen din. Men dersom du er i begynnelsen av din utdannelse, og det er det grunnleggende kurset i objektorientert programmering du nettopp har hatt eksamen i, vil jeg anbefale deg å bruke sommerferien til litt faglig fordypning. :smile: LeD Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 hehe så mange snusfornuftige folk det var her da :wink: Hadde du bare vist hvor lite jeg hadde lest før den eksamenen så hadde du også blitt overrasket over at jeg i det hele tatt stod. Man kan jo lure på hva slags karakter jeg ville ha fått hvis jeg hadde hatt viljestyrke til å lese... :smile: Lenke til kommentar
311-5 Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Gratulerer! Mangler fortsatt Grunnkurs programmering jeg fra Grunnfag informatikk jeg og det er 3 år siden jeg tok det. Pascal er vel kanskje ikke det som interesserer mest... Vedder på at du koka øvinger som en hel helt. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 dem kaller meg ikke "the chef" for ingenting :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå