Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hei. Jeg har et problem, som jeg ikke akn fatte og begripe noe av. Når jeg innstallerer 7.0 BETA-versjonen av Messenger går det en liten stund før internett og msn'en klikker. Jeg klarer ikke å finne det ut, så jeg står virkelig fast. Har noen et hint eller en eventuell løsning? Alle svar mottas med takk. Btw: Jeg har hatt 6.2 lenge nå, og det har også klikket på samme måte hvis jeg skal se noen på webcam. Edit: Jeg har glemt å fjerne Msg Plus (versjon 3), kan det ha noe å gjøre med at det klikker? Endret 29. januar 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er en grunn til at det heter "BETA". Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Joda, men hos alle kameratene mine funker det helt finfint. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Spørs hvor bra/ny pc du har. Min gamle pc stoppa helt opp når jeg prøvde msn 7.0. 6.2 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Det skjer mye rart med internettet hvis man bruker msn 7,0 BETA :S Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Testet den og oppgraderte den med bug fix, det gikk en uke så fucka hele dritten seg opp. min mening. HOLD deg unna Messenger 7.0 BETA. vent heller til den kommer onklig ut. Håper den kommer snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå