Navido Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 ja.. du så hva jg skrev. Vet du hvor jeg kan få tak i det i butikker i Oslo? Mener ikke komplett, microplex eller noen andre nettsteder for jeg trenger det NÅ. Thank u Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Forlenger for hva? For hodetelefon finnes det 2-3 typer på ClasOhlson. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Navido skrev (2002-06-17 13:06):ja.. du så hva jg skrev. Vet du hvor jeg kan få tak i det i butikker i Oslo? Mener ikke komplett, microplex eller noen andre nettsteder for jeg trenger det NÅ.Thank u komplett har jo butikk i oslo da. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 En hvilken som helst Elkjøp eller Lefdalbutikk har også dette, både forlenger og y-kabel Lenke til kommentar
Navido Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Jg må ha en forlenger for en papst 19db vifte. Den er som sagt 3 pins. Noen ideer? hvor ligger den komplett butikken i oslo? gate adresse takk. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Komplett Data Oslo AS Møllergaten 1, 0179 Oslo Tlf: 815 11 800 Fax: 22 33 72 71 E-post: [email protected] Åpningstider: 10-18 (10-15) http://komplett.no/k/k.asp?action=custserv...&topic=butikker Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Ta hvilken som helst ledning med flere ledere (3 eller mer) eller ta 3 seperate små tynne ledninger. Og lag det om til 1 kabel med teip eller strips. Deretter av isolerer du på hver side. På ledningen mellom vifte --> kontakt, klipper du i 2. Avisoler, og tvinn på den ene enden av din "nye" kabel. Isoler med litt elektriker teip. På andre siden tar du å fester 3 pins kontakter, henholdsvis på de samme farge kodene som du gjorde på andre siden. Jeg tvinenr som regel bare de der lav spenningsgreiene sammen etter jeg har avisolert dem, og tar elektriker teip på etterpå. Vips, har du så lang ledning du trenger. En gammel trådbasert mus funker som bare det, da har du mellomstykke i en myk og fleksibel innpaking i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå