keiz Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Jeg har skaffet meg en Western Digital Raptor 74GB S-ATA som jeg kjører OS (Win XP) på og andre viktige programmer. Har fra før av en Seagate 160GB IDE ATA som jeg bruker til å lagre større filer på. Problemet mitt er: Å kjøre S-ATA`en alene går helt fint, men hvis jeg bruker den andre også så skjer dette: Hver gang jeg går inn i en mappe på IDEn (hvor det ligger filmfiler (.avi etc)), så lukker alle vinduer seg og jeg havner ut på desktop. Dette skjer hver gang. Så kommer den vanlige Windows feilmelding (report this osv). Altså, jeg klarer ikke å fysisk farte rundt inne i mapper på IDE`en som inneholder filmfiler. Det samme skjer også når jeg drar filer over til denne harddisken fra brodern sin PC. Da lukker alle vinduer seg og jeg havner på desktop. Utrolig irriterende. Jeg har ikke virus på PCen. Kjører win xp firewall Kjører Avast virus prog Bruker Giant antispyware Har win xp SP2 Noen med gode råd her inne? Endret 29. januar 2005 av keiz Lenke til kommentar
1447 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) hei Jeg har hatt det samme problemet med min maskin, og skjønner MEGET godt din fortvilelse Jeg kom i kontakt med en svenske på DC++ Da fikk jeg en XP-AVIFIX som har funket siden. Det er ikke en .bat fil så jeg kan ikke skrive den her, men hvis du PM meg så kan jeg sende den på msn elns ? Endret 29. januar 2005 av 1447 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå