Dizk Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) får ofte problemer med at programmer som ikkje vil starte i mandrake. trykker eg på en mappe, klarer ikkje konqueror å starte. det samme problemet har eg med firefox.. den vil ikkje starte i det hele tatt. konqueror klarer å starte av og til. restarter eg maskina kan eg starte konqueror men lukker eg den igjen er det ikkje sikkert eg får den opp igjen når eg trenger det.. dette er som du forstår veldig irriterende det er i hovedsak kun disse 2 som streiker.. resten tror eg fungerer som det skal og siden eg går gjennom filsystemet med "konq" får eg jo ikkje gjort det heller så akkurat no er det ganske ubrukelig.. i tillegg har batterimåleren bare forsvunnet fra system trayen.. koffor?? Endret 29. januar 2005 av Dizk Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Du kan jo begynne med å nevne vindubehandler? Får jeg gjette KDE? Hva skjer hvis du prøver å starte konqueror og firefox fra en terminal? Får du noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 ja bruker KDE. er ikkje sikker på kordan du starter de fra en terminal men eg prøvde med ./konqueror da skjedde det ingenting Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Skriv berre kommandoen, ikkje ./ Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 okey.. det funka og åpne via en terminal Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hver gang du prøver, eller har du bare prøvd én gang? Jeg har opplevd at KDE kan være litt treg når man trykker på ikoner o.l., men... Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det her skjedde så og si hver gang, men no har eg lasta ned SuSe for å prøve det. ser ut som denne distroen fungerer bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå