verwooks Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Funker _alle_ hovedkort basert på dette chipsettet "uoffisielt", med PC-2700 ram (DDR-333) ? Kan dette klokkes ytterligere ? I tilfelle åssen ram burde jeg velge. Tenkte jeg skulle kjøpe et av MSI sine kort med dette chipsettet, eller burde jeg velge abit sitt kort ? (eller andre ? Så lenge norek har de) Gi meg noen tips ;> Takk Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Tror epox sitt er veldig bra, og tror det også har gode oc muligheter (ddr400 kanskje). se denne testen: http://www.vr-zone.com/reviews/EPoX/4G4A+/ dette kortet kan kjøpes uten ektra raid kontroller også.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 Virket genialt kort egentlig, men er det mulig å overklokke noen pc-2700 ram brikker til pc-3200 stabilt ? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hvis du har god PC2700 minne burde ikke det være noe problem, til eksempel kan mange klokke GF3Ti200 kort med 400MHz minne til 500MHz - er samme prinsippet med systemminne, kommer bare ann på kvaliteten. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Ja, var det jeg kunne tenke meg. må få skaffet meg noe Corsair ram da. Andre typer ram brikker ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå