Gå til innhold

spørmål og bilder - k700i

C4mpi

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en k700i om et par uker.. Men jeg bare lurer på et par småting, jeg..

1. Følger det med datakabel? Hvis ikke hvor mye vil en datakabel koste?

2. Kan man overføre akkurat som man vil ble BT og IR? eller er det sperra?

3. kan man legge inn egne snarveier inne på menyen? f.eks: hvis man trykker på 9 i menyen så kommer man til menyvalg 9.

4. Kan man ha smileys på kontakter i telefonboka og i meldinger?

hmm, fler spm kom jeg ikke på i farta.. håper en som HAR k700i kan svare..

Hilsen meg..

EDIT: skriveleif :D

Endret av C4mpi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Nei det følger ikke med datkabel og den koster ca 400-600kr å kjøpe

2. Du kan overføre hva du vil over BT og ir om telefonen støtter filen.

3. Er ikke helt sikker

4. Ja det kan du

Håper det hjalp ;)

Ps: Du skrev: ...håper en som HAR K700i kan svare... Nei jeg har den ikke, men har testet den og kan det meste, så det er noe jeg vet, og ikke plukket ut av en test, tekst eller liknende.

Lenke til kommentar

k500i har en tft-skjerm med 128*160 piksel og 65000 farger

k700i har en tft-skjerm med 178*220 piksel og 65000 farger

dette høres kanskje ikke mye ut, men hvis man regner på det finner man ut at k700i nesten har dobbelt så mange piksler=nesten dobbelt så skarp skjerm :D

tro meg, jeg har testet begge(har k700i), og det er stoor forskjell! :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har gått og lurt på å kjøpe K700i lenge, men det er liksom ikke blitt noe med det. Nå lurer jeg på å gjøre alvor av det, nå når prisen begynner å bli ennå gunstigere. Den har nok minne for mitt bruk; den har radio og den tar gode bilder. Displayet skal være svært bra. Jeg har noen spørsmål:

Har lest noe tester,og telefonen kommer jo meget godt ut der. Men hvordan er den over tid?

1. Er den ømfintlig overfor riper (regner ikke med de som bruker den i komma sammen med nøkler)?

2. Hvordan er tastaturet? Holder det? På de første K700i var det taster som hang seg opp.

3. Hvordan er lyden i MP3-spiller og radio? Er det bass! Savnet bass på 6230 og 6630.

4. Hvordan er antennefølsomheten, altså evnen til å ta imot og holde på signalene? Den var i alle fall dårlig på T68 og T610.

5. Kommer det lett støv inn i den? Regner ikke med lommebruk.

Lenke til kommentar

1) Jeg har hatt min i halvannen måned og har ikke laget noen riper, selv om jeg oppbevarer den i lomme sammen med andre ting.

2) Tastaturet er bra. Har ikke opplevet at det henger seg.

3) Overraskende bra lyd ved avspilling av mp3 hvis man bruker headsettet. Slett ikke så verst bass. Bedre enn den gamle creative muvo-en jeg har liggende her et sted.

4) Antennefølsomheten kan jeg ikke si noe særlig om. Til det har jeg testet den for lite på steder med dårlig dekning.

5) Intet støv i min.

Lenke til kommentar

Høres lovende ut, Nagel!

Batteritidene har vært et ankepunkt mot denne telefonen, der oppgitte data og virkeligheten er sterkt avvikende. Likevel har nye telefoner forbedret firmware i forhold til de første som dukket opp i fjor. Forbedringen gikk vel også på batteriytelsen. I tillegg skal det vel bli bedre ytelse etter et par-tre gangers opp- og utlading av batteriet. Ingen batterier yter sitt beste etter første gangs opplading.

Får skrape sammen penger og se om jeg ikke skaffer meg den.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Batteritiden suger de første oppladningene. Men blir gradvis bedre

Min telefon holder nå fin i 4-5 dager med "normal" bruk. Skal bruke den ekstremt mye får å tømme batteriet på 2 dager.

Ja, men det er godkjent. Slik er det med en rekke mobiler. Med TFT-skjerm og en rekke funksjoner, bruker jo telefonen en del batteri. Så på grunnlag av det du skriver, burde batteritiden være helt kurant.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...