Gå til innhold

Problem Med Digitalkamera

Anbefalte innlegg

Hei.

Er ikke helt sikker på om dette er rette plassen å poste dette problemet, men det er da verd ett forsøk. Uansett, jeg har ett Nikon Coolpix 3100 digitalkamera. Når jeg prøver å overføre bilder fra kameraet til PC'en, så får jeg opp en feilmelding om at "Kjenner ikke igjen USB-enhet". Når jeg bruker feilsøkingsverktøyet i Windows, så får jeg beskjed om at det ikke er installert noen drivere for "USB Root Hub". Jeg har installert driverene til kameraet med CD ROM'en som var med selve kameraet, samt brukt en "Drivers and Utilities" CD som var med hovedkortet. PC'en fant drivere til USB Root Hub på denne CD'en, men kom med en melding om at den ikke kunne installere de for driverne som lå på maskinen var av nyere dato, enda feilen i utgangspunktet var at det ikke fantes noen drivere i hele tatt! :nei:

Så, hvis noen har et forslag til hva som kan være galt, så ville jeg satt veldig stor pris på om noen kunne hjelpe meg med dette! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På hjemmesiden til hovedkortet fant jeg en driver, men den virka ikke :(

Windows Update fant jeg ikke noe som passet til mitt problem.. Det jeg fant klarte jeg ikke å installere, for jeg har ikke SP 1 av en eller annen merkelig grunn *kremt* :whistle:

Så jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre. Men takker for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...