Ostepølsa Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei, jeg har nå endelig fått vannkjølinga mi og montert det opp, men det er masse bobler og luft, samt mye skum i vanntanken (med pumpe), er det noen gode måter jeg kan bruke for å få all lufta bort ? trenger hjelp fort! Lenke til kommentar
moray Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Lufta går ut etterhvert. Det kan ta alt fra noen minutter til flere dager. Du kan holde kabinettet i forskjellige vinkler for at det skal gå fortere. Lenke til kommentar
eiD Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hvis du har muligheten, hold vanntanken høyere enn resten av systemet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Prøv å ha vanntanken som høgaste punkt slik som eiD sa, og stikk ei teskjei ned i tanken foran der vatnet kjem inn i tanken slik at den leder luftboblene oppover. Det pleier eg å gjere når eg fyller på systemet mitt, og det blir fritt for bobler etter et par minutt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hadde noen bobler/luftbobler i TT Big water settet mitt på morningen idag når jeg hadde starta det opp for første gang, men de boblene der har forsvunnet nå Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 putt fingern nedi tanken for å få ut en god del av lufte, Fyrte opp vankjølingen min igjen for noen uker siden, og den sto i flere timer for å få ut luften, helt til jeg puttet fingern nedi tanken og vips.. bortimot all luft borte. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 hehe, har ikke mer luft nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå