sir-alex Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Sjekk ut denne lekre spillemaskinen.. SINNSYKT bra grafikk, pluss pluss kamera Dette kommer nok til å bli en storselger!! Navnet er ingen annet en: Gizmondo Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Og her er kameraet: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva er oppløsningen på kameraet? Tror jeg heller kjøper PSP jeg, større skjerm Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Den har kommet allerede. Og floppet.. Lenke til kommentar
Haarball Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du er vel sarkatisk, sir alex? Gizmondo er spillkonsollenes svar på Ngage, og har ingenting å svare med i form av kvalitet på spill. Som jo er det Gizmondo først og fremst er laget for. Grusomt stygg og. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jaja, hvis du mener det. Jeg kjenner en som har vært med å lagd den. Her er noen bilder fra spillene til den!! Så kan du vel bedømme grafikken selv Conflict: Vietnam: Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Richard Burns Rally: Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vet du hva kameraoppløsningen er? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Jeg er egentlig ikke sikker på oppløsningen( Det lønner seg jo og ha et digital kamera hvis du tar mye bilde. Det nytterjo heller ikke med mobil kamera med 1 megapiksel) Her er litt andre specs om den å : -TFT screen ~ 240 x 320 pixels -400 Mhz ARM9 from Samsung -128-bit 3D Graphics accelerator from Nvidia -GPS tracking application -GPS mapping application -MP3 playback -MIDI/WAV formats -SMS -Speaker -Windows Media Player 9 -MPEG 4 video playback -JPEG camera -SD flash card reader -Mini-USB client -Bluetooth class 2 for multiplayer gaming -Temperature range 0°C to 55°C -Removable SIM card -Removable battery -Polyphonic ring tones -Stereo headset socket for MP3 and games -Flight Mode -GSM tri-band -GPRS Class 10 -WAP 2.0 -MMS receive and send DEN HAR ALTSÅ VIDEO AVSPILLER OG MP3SPILLER OGSÅ!! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 DEN HAR ALTSÅ VIDEO AVSPILLER OG MP3SPILLER OGSÅ!! Det har PSP også! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Tror neppe den blir en storselger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå