Gå til innhold

Pent Nyhetsscript Ønskes.

Anbefalte innlegg

Bruker denne tråden framfor å starte en ny, om det er greit ;)

Har et lite problem med AJFork..Får en haug med korrupte filer når jeg skal installere det..Har prøvd med forskjellige ftp program og lastet filene ned på nytt men ingenting hjelper :hrm: Vil det ikke fungere om jeg fortsetter installasjonen med korrupte filer? Noen forslag til hva som kan være feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har et lite problem med AJFork..Får en haug med korrupte filer når jeg skal installere det..Har prøvd med forskjellige ftp program og lastet filene ned på nytt men ingenting hjelper :hrm: Vil det ikke fungere om jeg fortsetter installasjonen med korrupte filer? Noen forslag til hva som kan være feil?

Har vært ute for samme problemet. Er da spesielt bildefilene som blir korrupte. Fant ut at det var pga "transfer mode". Sett den til auto i FTP-klienten eller last opp ASCII-filene og binærfilene hver for seg og sett transfer mode manuelt. Funket for meg :)

Lenke til kommentar

Har vært ute for samme problemet. Er da spesielt bildefilene som blir korrupte. Fant ut at det var pga "transfer mode". Sett den til auto i FTP-klienten eller last opp ASCII-filene og binærfilene hver for seg og sett transfer mode manuelt. Funket for meg :)

Funket bra det, takker for kjapt og bra svar ;)

Lenke til kommentar

Har dukket opp et nytt problem nå..Smilies vises ikke, kun skrift, og jeg kan heller ikke skrive æ,ø og å...Kan noe slikt skje pga korrupte filer? Fikk endel korrupte filer ved installasjon, men lastet opp de filene på nytt i ASCII..Fikk ikke beskjed om noen korrupte filer etter det :hrm: Sjekket ut ajfork forumet og fant mange med samme problem, men ingen løsning..Trenger litt hjelp ;)

Lenke til kommentar

Grunnen til at du ikke kan skrive æøå er nok fordi siste versjon av AJ-fork er UTF8 som default, du må altså bruke html-special-char'en (i mangel av et bedre ord). Altså du må bruke æ (eller noe sånt) for æ og tilsvarende for ø og å.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...