Sono Juventino Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei. Har nå lagt inn cutenews og prøvd dette på en del av sidene mine, men jeg synes at cutenews er direkte stygt. Noen som hvet om ett pent nyhetsscript som jeg kan bruke på siden min. Trenger ikke være veldig avansert, men vil ha ett som har: overskrift Hele nyheten Skrevet av xxx, dato kl. xx.xx Skriptet kan gjærne ha støtte for bilder og lignende, men vil ikke ha det alt for avansert. Vil helst også sleppe å bruke en mysql database, men godtar dette hvis noen mener at scripete er så bra at burde. Håper på svar. Lenke til kommentar
gather Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Cutenews er etter det jeg har hørt veldig enkelt å redigere. Hvis du setter deg inn i det leser litt manualer så får du garantert til å lage akkurat det du har lyst på. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Cutenews AJ-fork er en "penere" versjon av Cutenews. Kan anbefales på det varmeste Endret 30. januar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) WordPress er også et alternativ til CuteNews og AJ-Fork. Endret 30. januar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 AJ-Fork er forøvrig ute i flunkende ny versjon! Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 AJ-Fork er forøvrig ute i flunkende ny versjon! Endelig. Er det slik at det er du som står bak AJ-Fork? Lenke til kommentar
beskyddaren Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jess, jeg og endel andre Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jess, jeg og endel andre Okay. Driver og installerier det nå. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 AJ-Fork cutenews er fint, lett og redigere, raskt og ikke minst brukervenlig Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ikke no slår cute news!, enkelit og redigere så du få fargene du vil og sånt!, Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ikke no slår cute news!, enkelit og redigere så du få fargene du vil og sånt!, cutenews = not best; AJ-Fork cutenews = The best; Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 /me slaps hotstian with a old smelly fish!, Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 /me slaps hotstian with a old smelly fish!, hero_ruler: War = TRUE; Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm, skjønner ikke hvorfor du gjør det. AJ Fork, er jo en mye bedre versjon av CN enn den vanlige CN. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm, skjønner ikke hvorfor du gjør det.AJ Fork, er jo en mye bedre versjon av CN enn den vanlige CN. Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Nei jeg syns AJ er mye vanskeligere!, og ja jeg liker ikke CN men det er bare og forandre noen koder!, End og discussion? Endret 13. februar 2005 av hero_ruler Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei jeg syns AJ er mye vanskeligere!, og ja jeg liker ikke CN men det er bare og forandre noen koder!, End og discussion? Ikke no end of discussion her! Hvordan kan AJ være vanskeligere enn originale CN? Installasjonen og admin-panelet er jo identisk (funksjonsmessig, ikke utdeendemessig) Lenke til kommentar
hero_ruler Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det er vell engetlig bare jeg som syns kodene er lettere i CN en AJ!, Og hvis du ikke liker admin panelet så kan du besøke hjemme siden der de har fler skins!, men det er vell bare DU som ser det ikke alle andre Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei jeg syns AJ er mye vanskeligere!, og ja jeg liker ikke CN men det er bare og forandre noen koder!, End og discussion? Ikke no end of discussion her! Hvordan kan AJ være vanskeligere enn originale CN? Installasjonen og admin-panelet er jo identisk (funksjonsmessig, ikke utdeendemessig) CN har en radiobutton som lar deg velge om du vil ha kommentarer eller ikke, du kan også velge flere forskjellige formater.. det vil jeg da tro er endring i koden..? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Det ultimate CMS er mambo, men siden det kan være litt vanskelig for enkelte å sette seg inn i, er WordPress det beste for nybegynner. Hvis du vil ha total kontroll går du for mambo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå