Gå til innhold

Pent Nyhetsscript Ønskes.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nå lagt inn cutenews og prøvd dette på en del av sidene mine, men jeg synes at cutenews er direkte stygt. Noen som hvet om ett pent nyhetsscript som jeg kan bruke på siden min. Trenger ikke være veldig avansert, men vil ha ett som har:

overskrift

Hele nyheten

Skrevet av xxx, dato kl. xx.xx

Skriptet kan gjærne ha støtte for bilder og lignende, men vil ikke ha det alt for avansert. Vil helst også sleppe å bruke en mysql database, men godtar dette hvis noen mener at scripete er så bra at burde.

Håper på svar. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Nei jeg syns AJ er mye vanskeligere!, og ja jeg liker ikke CN men det er bare og forandre noen koder!,

End og discussion?

Ikke no end of discussion her! :p

Hvordan kan AJ være vanskeligere enn originale CN? Installasjonen og admin-panelet er jo identisk (funksjonsmessig, ikke utdeendemessig) :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nei jeg syns  AJ er mye vanskeligere!, og ja jeg liker ikke CN men det er bare og forandre noen koder!,

End og discussion?

Ikke no end of discussion her! :p

Hvordan kan AJ være vanskeligere enn originale CN? Installasjonen og admin-panelet er jo identisk (funksjonsmessig, ikke utdeendemessig) :dontgetit:

CN har en radiobutton som lar deg velge om du vil ha kommentarer eller ikke, du kan også velge flere forskjellige formater.. det vil jeg da tro er endring i koden..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...