Gå til innhold

Hvor mange timer/minutter er dere ute?

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Ellers blir det bare 1-2 timer trening pr. dag.

Ja du skal være i sinnsykt bra form for å klare å trene i 2 timer i strekk dagli! Styrke i værtfall da jeg ikke trener noe særlig annet...

Er ikke å annbefale heller vis du trener 4-5 dager i uka...

Annbefales 45min-1 time maks per dag ved 5 dagers trening i uka...(styrke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Kommer vel egentlig helt an på det da.

Lenke til kommentar
Ellers blir det bare 1-2 timer trening pr. dag.

Ja du skal være i sinnsykt bra form for å klare å trene i 2 timer i strekk dagli! Styrke i værtfall da jeg ikke trener noe særlig annet...

Er ikke å annbefale heller vis du trener 4-5 dager i uka...

Jeg trenger veldig varier, derfor så mye.

Eller, vil ikke kalle det mye, jeg trente to økter om dagen på 1-2 timer 6 dager i uka for litt over et år siden.

Men det funker greit, bein 3 ganger i uka og overkropp/kardio 2 ganger.

Som sagt, det kommer an på. ;)

Prøver å kutte ned på databruken også.

Sitter her aaaaltfor mye.

Lenke til kommentar
3-5 timer daglig blir det nok fort...Mer i helgene såklart..

Dere er syke mennesker... :no:

Kan overhodet ikke tenke meg at det er bra i det hele tatt for musklene vis det er styrke du snakker om...

I værtfall ikke vis det skjer fler enn fire ganger i uka...

Musklene må jo få hvilt...

Var på en sånn forelesning med en kjent norsk bodybuilder på et treningsenter en gang i fjord å han sa at det ikke var bra for kroppen å trene mer enn rundt 45 min pr dag vis man trente et femdagers program...

Nå vet jeg jo ikke om det er sant men han virket som at han hadde erfaring da han hadde egen trener med seg å tok 160 lett i benk...

Vis det er 3-5 timer trening i strekk så er det litt vel mye! er det derimot 1-2 timer trening å 1-3 timner skitprat så skjønner jeg det godt...

Kan bli en del sånn vis man går flere i lag....:p

Også han instruktøren på treningsenteret jeg går på nå sa at det var ikke lurt å trene mer en rundt en time daglig vis ma gikk på et 5 dagersprogram...

Men det kan jo være jeg tar feil da...Sikkert mange som tåler mer enn det dah...

Lenke til kommentar

Tja, skal man regne med skolen, så er jeg ute (borte fra huset mitt) minst 8 timer hver dag. Ofte mer.

Data blir det ikke så mye av nå lenger, var mer opptatt med den før. Nå kan man jo gjøre så mye annet, når man har blitt 18.

I helgen kan jeg som andre, enten være konstant ute, eller nesten ikke ute i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Jeg er ute 1 time og 30 minutter i skoletiden, så drar jeg hjem, kjører avis i to timer, sitter foran datan i 5-6 timer i ukedagene.

I helgen sitter jeg vel en 10-12 timer, hvis ikke er jeg og står på snowboard. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
ca 12-14 timer om dagen

noe sånt på meg og. det eneste livet består av om dagen er å sove, trene og sitte hjemme alene foran dataen og vente på helga. etter jeg har driti meg max ut (skjer hver helg) er det å kjøre på med ny runde og vente på neste sjangse til å drite meg ut helga etter.. hater livet mitt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...